tumblr_m8dnfd19u11rc6lugo1_400

Hayatta hiç bir zaman birisini üzemedim, çünkü üzmek istemedim. Ben kimim ki birisini üzücek kadar cürretkar davranıyorum? Keşke diğerleri de benim gibi düşünseydi hayat daha güzel olabilirdi. İnsanlar o kadar acımasız ki sadece kendilerini düşünüyorlar, kendi duygularını o bi’ sikieme yaramayan insanları sadece üzmekte kullanan, o boktan duygularını kullanıyorlar. İnsanlar benciller, hatta fazla bencillikten gebericekler. Karşındaki insanı düşünmüyorlar. keşke bende sizin gibi düşünsem de kafam rahatlasa “Bu insana böyle davranıyorum ve sonunu düşünmüyorum, ne hali varsa görsün ben mutluyum ya diğer olaylar veya başkasının ne hissettiği sikimde olmasın” Bende böyle hissetmek istiyorum bazen, ama sadece bazen. Sonradan düşünüp sikerim onları diyip; eğer onlar gibi düşünseydim çok sıradan bi insan olurdum karşıdaki kişiyi düşünmeyecek kadar gerizekalı olurdum.

Gerizekalılık bu dur işte, karşındakini düşünmeyen aklını sikip atmış insancıklardır. Bu insanlar karşıma çıktığında genelde göt gibi kalıyorum. Ama sadece içimde gerçekleşen olaylar bunlar, görünürde asla öyle olmam, zırhım her zaman üstümdedir. Sağlam ve çevik, kalbime ulaşamıyorlardı. sadece günü birlik birlikte olduğum insanlardı. Ve onlarda bu durumdan mutluydular, kahkahaları her yeri çınlatıyordu, o kadar mutlu gülüyorlardı ki anlatamam. Gelecek kaygısı olmayan insanlardı açıkçası hayatım onları tanımakla geçti, ama söyle bir durum var onlarca tanıştığım bu tarz insanlardan gerçekten bir şeyler öğreniyorsun. Öğrendikçe daha da iyi tanıyorsun bu tarz insanları. Kendimi geçip onları düşünüyordum yine  acaba üzdüm mü lan ben diye? böyle düşünceler içersin de saatlerce kalıyorum, kafamı sikiyorum, paket paket sigaralar içiyorum ama sonradan geçiyor. geçtiğinde içtiğim o sigaralara üzülüyorum, değdi mi acaba bu sigaralar o kişiye? Eğer değmemiş ise  çok koyuyor bana, ama değmişse cidden sesimi çıkarmıyorum. Sadece susuyorum. susmak bazen konuşmaktan daha iyidir, susmak bir erdemdir aslında. Ama kimi zamanda susmak bazen insanı sağır edebilecek kadar güçlü oluyor, hanı vardır ya alkol alırsınız,alırsınız ve tam yatmaya çalısırken, böyle duvara bakıp düşünürken, o kulağınıza gelen o ince tiz sesi var ya ondan bahsediyorum, susmak bu dur işte o sesi duymaktır ayıkken. bunu hissettiğim an sustuğumu anlıyorum. sonra gidip bi sigara daha yakıyorum…

tumblr_me27omPNFh1ru01azinsanlara olan güvenimi çok önceden kaybettim, öyle bir duygum yok ne kadar boktan bir şeydir biliyor musunuz? Bilmiyorsunuz tabiki de amına koyayım bilen varsa da beni anlayacaklardır. İşte o duyguyu kaybetmek demek hayata beş sıfır geriden başlamak demektir. İnsanlara ne zaman güvenmeye çalışsam hep göte geliyorum, o yüzden bir noktadan sonra güvenmemeyi seçtim, seçmek zorundaydım başka bir alternatifim yoktu, insanlara güveniyormuş gibi yapamazdım, yapmacık olamazdım.Yapmacık olanlar var ayrı. Yapmacık insanlar sadece kendilerini kandıran insandır. seviyeyi hiç bir zaman o kadar düşürmemeye çalışmamışımdır. gel gelelim olaya; bir gün güveneceğim bir insan çıkacak diye kendimi avutuyorum , bazı şeyleri bildiğin halde kendini avutmanın nirvanasındayım. Tutunacak tek dalım hayallerim kaldı diyebilecek kadar aciz bi’ insan oldum, işte ben buyum.

 
taylan kitap 1bilmem kaç sene önce yazdığım blog yazısında boşluğun içindeyim demiştim,aradan ne kadar zaman geçti ve bende en ufak bi gelişme yok, hala o koca, karanlık boşluğun içindeyim, o boşluğu içinden nasıl çıkabilirim diye artık zorlamayı bıraktım, çünkü bunun sebebini bulamıyorum, olur ya hayatınızda bir şeyler eksiktir ama neyin eksik olduğunu bilemezsiniz. Galiba benim olayda bunun gibi bir şey. ama alışıyor, insan her şeye alışabilen bir varlık, bir zamanlar “onsuz yapamıyorum” diyen insanları açıkçası şimdi görmek isterdim, kendinizden yola çıkalım hatta, siz bir zamanlar sevdiğiniz insanı şimdi unutmaya çalışıp, “artık nasıl onsuz yapacağım bilmiyorum” diyen, ve bir zaman sonra başkasına seni seviyorum diyen insanlar olduğumuzu biliyoruz, bende öyleyim. İnsan sike sike alışıyor bazı şeylere, zaten bunu sike sike öğreniyorsunuz. zaman o kadar sihirli ki aklınızı, duygularınızı adeta yok ediyor, bir o kadar da yoruyor, bir o kadar da öldürüyor. kabullenmek zor bir şey aslında, ben mesela ciddi ciddi mutsuzluğumu kabul ettim mutsuzluk dediğim böyle tam mutlu değil böyle boktan bir şey, ne mutlu ne mutsuz gibi bir şey. Mutluluktan daha önemli şeyler vardır bu hayatta, hayat sadece mutluluktan ibaret değildir, hayatınızı tamamen mutlu olarak yaşadığınızı düşünsenize? Ne kadar boktan bir durum olurdu, o yüzden hayatı mutlu olmak için yaşamayın, mutluluktan daha güzel bir şey varsa o da huzurlu olmaktır. Mutluluk benim için hiçbir zaman önemli olmadı. Daha çok rastlantı gibi yaşadım mutluluğu. Kısa anların hediyesi gibi. Yaşamın karşıma çıkardığı bazı anlar benim için mutluluk demekti, o kadar. Mutluluk benim için bu kadar basit bir şey. İnsan mutluluğu gözünde ne kadar çok büyüttürse ulaşması o kadar zor olur, Bu durum beklentiler içinde geçerlidir, beklentileri ne kadar yukarı da tutarsanız tutma olasılığı o kadar azdır, kimileri var kendilerini kandırdıkları halde o beklentileri sürdürmeye devam ediyor. Ben hiç bir zaman beklentilerimi yukarlarda tutmayan bi’ insan olmadım, daha doğrusu beklentilerimi ne kadar indirgesem o kadar iyi hissediyorum kendimi, gerçeklikle, hayali bir birine karıştırmamak lazım, karıştırdığınız zaman olaylar o kadar boka sarar. Son olarak;

 
tumblr_m8l4fspbs21rc6lugo1_5002012 kadar boktan bir yıl olamazdı, yaşadığım olaylar gerçekten dönüm noktam oldu, ölüm ve aşk arasındaki gidip gelen o çizgiydi adeta. kabullenmek zordur bazı şeyleri sizi o kadar kullanan insan vardır ki bunu öğrendiğinizde yıkılırsınız. inanamazsınız. küfürler edersiniz, ama inanamazsıız, daha doğrusu kabullenemezsiniz. işte bende bu yılda böyleydim. bütün yılım kabullenmeyerekten geçti özet geçmek gerekirse böyleydi sikiyim 2012’yi. neyse ki hala yaşıyoruz; yeni başlangıçlar, yeni umutlar, yeni hüsranlar, yeni sigara zamları, daha keşfetmediğiniz yüz binlerce şarkı, aradığız insanı bulmak daha doğrusu saçına aşık olabileceğim bi insan bulmak vs. açıkçası yaşamak için daha çok sebebim varmış…

 

